Wyszukiwanie | Szukaj | wyszukiwanie zaawansowane |
Kalendarze Grażki
Jesteś w: www.grazka.pl / O firmie / Kalendarze Grażki
Rok 1996 z kilku powodów z powodzeniem uznać można za doniosłą datę w marketingowo-artystycznej sferze firmy. To właśnie wtedy po raz pierwszy wydano kalendarz „Grażki”. Przedsięwzięcie zostało powołane do życia z czysto reklamowych powodów. Jednak w miarę rozwoju firmy początkowa idea zaczęła ewoluować w stronę zbudowania wokół kalendarzy szeregu projektów często daleko wychodzących poza granice handlu. U podłoża wspomnianych działań leżą daleko idące aspiracje firmy do rangi instytucji, która kreuje nowe trendy w modzie, tym samym uczestnicząc w przemianie oraz wzmocnieniu pozycji polskich firm odzieżowych na rynkach światowych. To tam wielu wiodących projektantów poszukuje inspiracji do pracy twórczej. Z pełnym zaangażowaniem „Grażka” wspiera utalentowanych, kreatywnych ludzi interesujących się modą.
Idea tworzenia kalendarzy służy za pewnego rodzaju katalizator regulujący kreowanie nowoczesnego wizerunku firmy – aranżowania spotkań towarzysko-businessowych czy zacieśniania stosunków handlowych z Klientami. Nie są to więc jedynie terminarze, ale przede wszystkim skuteczne narzędzia kreatywnego marketingu. Zamiarem twórców kalendarzy jest przybliżenie odbiorcom sztuki fotograficznej oraz uszlachetnienie produktu reklamowego. Tym samym ogromną rolę w całym przedsięwzięciu odgrywają zdjęcia. Nie mamy tu do czynienia z agresywną reklamą, której głównym założeniem jest wzbudzenie szoku, odwołanie do tematów tabu, brutalne wtargnięcie do psychiki odbiorcy. Wręcz przeciwnie. Celowym zabiegiem marketingowym w tym przypadku jest chęć subtelnego pobudzenia wyobraźni odbiorców oraz uwrażliwienie naszej grupy docelowej na sztukę. Wywołanie jednie pozytywnych uczuć. Należy pamiętać o tym, iż w całym przedsięwzięciu widz nie jest bezwolny. Stanowi nieodłączne ogniwo w całym procesie poznawania i odbioru warsztatu twórczego. Od lat tworzą one wizerunek firmy, stanowią oryginalną oprawę jej działalności oraz zaangażowania w wiele projektów poza handlowych.Zobacz również:
- Akcesoria do maseczek
- Akcesoria krawieckie
- Artykuły do pakowania i oznaczania
- Artykuły do wystroju wnętrz
- Artykuły gorseciarsko-bieliźniarskie
- Chemia
- Dodatki odzieżowe
- Galanteria
- Gumy
- Gumy dziane
- Guziki
- Końcówki magazynowe
- Koronki
- Manekiny i ekspozytory
- Maszyny i narzędzia
- Nici
- Papier
- Pasmanteria
- Podszewka
- Sznury i sznurki
- Taśmy
- Tkaniny
- Vlieseline
- Wieszaki
- Włókniny i materiały usztywniające
- Zamki błyskawiczne
- Artykuły do biura
- Artykuły do wykroju
- Artykuły proEKOlogiczne
- Artykuły reklamowe
- Bielizna i kostiumy kąpielowe
- Biżuteria
- Bluzki damskie
- Bombki
- Czapki, kapelusze
- Decupage
- Dekoracja wnętrz
- Dekoracje świąteczne
- Dziewiarstwo
- Florystyka / kwiaciarnie
- Galanteria skórzana
- Garnitury
- Haft maszynowy
- Haftowanie
- Kaletnictwo i tapicerstwo
- Konfekcja damska
- Konfekcja dziecięca
- Konfekcja męska
- Kostiumy teatralne
- Koszule męskie
- Maskotki i pluszaki
- Meble i materace
- Odzież jeansowa
- Odzież kapłańska
- Odzież robocza i ochronna
- Odzież skórzana i futrzana
- Odzież ślubna i komunijna
- Odzież sportowa
- Organizacja wesel i ślubów
- Paski, rękawiczki
- Patchwork i Quilt
- Pościelowe
- Płaszcze
- Rękodzieło artystyczne
- Robótki ręczne
- Scrapbooking
- Sklepy pasmanteryjne
- Stroje ludowe
- Tekstylia dla domu
- Torby i plecaki
- Torby papierowe
- Wyposażenie sklepów
- Wyposażenie zakładów krawieckich
- Wyroby gotowe
- Zaproszenia ślubne itp.