Wyszukiwanie |
![]() |
wyszukiwanie zaawansowane |
Kalendarze Grażki
Jesteś w: www.grazka.pl / O firmie / Kalendarze Grażki
Rok 1996 z kilku powodów z powodzeniem uznać można za doniosłą datę w marketingowo-artystycznej sferze firmy. To właśnie wtedy po raz pierwszy wydano kalendarz „Grażki”. Przedsięwzięcie zostało powołane do życia z czysto reklamowych powodów. Jednak w miarę rozwoju firmy początkowa idea zaczęła ewoluować w stronę zbudowania wokół kalendarzy szeregu projektów często daleko wychodzących poza granice handlu. U podłoża wspomnianych działań leżą daleko idące aspiracje firmy do rangi instytucji, która kreuje nowe trendy w modzie, tym samym uczestnicząc w przemianie oraz wzmocnieniu pozycji polskich firm odzieżowych na rynkach światowych. To tam wielu wiodących projektantów poszukuje inspiracji do pracy twórczej. Z pełnym zaangażowaniem „Grażka” wspiera utalentowanych, kreatywnych ludzi interesujących się modą.
Idea tworzenia kalendarzy służy za pewnego rodzaju katalizator regulujący kreowanie nowoczesnego wizerunku firmy – aranżowania spotkań towarzysko-businessowych czy zacieśniania stosunków handlowych z Klientami. Nie są to więc jedynie terminarze, ale przede wszystkim skuteczne narzędzia kreatywnego marketingu. Zamiarem twórców kalendarzy jest przybliżenie odbiorcom sztuki fotograficznej oraz uszlachetnienie produktu reklamowego. Tym samym ogromną rolę w całym przedsięwzięciu odgrywają zdjęcia. Nie mamy tu do czynienia z agresywną reklamą, której głównym założeniem jest wzbudzenie szoku, odwołanie do tematów tabu, brutalne wtargnięcie do psychiki odbiorcy. Wręcz przeciwnie. Celowym zabiegiem marketingowym w tym przypadku jest chęć subtelnego pobudzenia wyobraźni odbiorców oraz uwrażliwienie naszej grupy docelowej na sztukę. Wywołanie jednie pozytywnych uczuć. Należy pamiętać o tym, iż w całym przedsięwzięciu widz nie jest bezwolny. Stanowi nieodłączne ogniwo w całym procesie poznawania i odbioru warsztatu twórczego. Od lat tworzą one wizerunek firmy, stanowią oryginalną oprawę jej działalności oraz zaangażowania w wiele projektów poza handlowych.Zobacz również:
-
Akcesoria do maseczek
-
Akcesoria krawieckie
-
Artykuły do pakowania i oznaczania
-
Artykuły do wystroju wnętrz
-
Artykuły gorseciarsko-bieliźniarskie
-
Chemia
-
Dodatki odzieżowe
-
Galanteria
-
Gumy
-
Gumy dziane
-
Guziki
-
Końcówki magazynowe
-
Koronki
-
Manekiny i ekspozytory
-
Maszyny i narzędzia
-
Nici
-
Papier
-
Pasmanteria
-
Podszewka
-
Sznury i sznurki
-
Taśmy
-
Tkaniny
-
Vlieseline
-
Wieszaki
-
Włókniny i materiały usztywniające
-
Zamki błyskawiczne
-
Artykuły do biura
-
Artykuły do wykroju
-
Artykuły proEKOlogiczne
-
Artykuły reklamowe
-
Bielizna i kostiumy kąpielowe
-
Biżuteria
-
Bluzki damskie
-
Bombki
-
Czapki, kapelusze
-
Decupage
-
Dekoracja wnętrz
-
Dekoracje świąteczne
-
Dziewiarstwo
-
Florystyka / kwiaciarnie
-
Galanteria skórzana
-
Garnitury
-
Haft maszynowy
-
Haftowanie
-
Kaletnictwo i tapicerstwo
-
Konfekcja damska
-
Konfekcja dziecięca
-
Konfekcja męska
-
Kostiumy teatralne
-
Koszule męskie
-
Maskotki i pluszaki
-
Meble i materace
-
Odzież jeansowa
-
Odzież kapłańska
-
Odzież robocza i ochronna
-
Odzież skórzana i futrzana
-
Odzież ślubna i komunijna
-
Odzież sportowa
-
Organizacja wesel i ślubów
-
Paski, rękawiczki
-
Patchwork i Quilt
-
Pościelowe
-
Płaszcze
-
Rękodzieło artystyczne
-
Robótki ręczne
-
Scrapbooking
-
Sklepy pasmanteryjne
-
Stroje ludowe
-
Tekstylia dla domu
-
Torby i plecaki
-
Torby papierowe
-
Wyposażenie sklepów
-
Wyposażenie zakładów krawieckich
-
Wyroby gotowe
-
Zaproszenia ślubne itp.