Kategorie
Branże
Wyszukiwanie Szukaj wyszukiwanie zaawansowane
Problem z rejestracją / linkiem aktywacyjnym

Jesteś w: www.grazka.pl / Pomoc / Problem z rejestracją / linkiem aktywacyjnym

     
Dokonanie pełnej aktywacji konta użytkownika sprawia niekiedy problem.

Tak naprawdę aktywacja dobiega końca dopiero w momencie potwierdzenia swoich danych podanych przy rejestracji poprzez kliknięcie odnośnika (linku aktywacyjnego) w wiadomości przesłanej na adres użytkownika.

Zdarza się, że wiadomość e-mail zawierająca link aktywacyjny zostaje odfiltrowana przez program zabezpieczający Państwa skrzynkę przed niechcianymi wiadomościami.

Jeżeli nie otrzymali Państwo tej wiadomości możliwe, że właśnie znalazła się ona w takim folderze np. Widomości śmieci lub SPAM. Należy ją odnaleźć i przenieść do skrzynki odbiorczej. W jej treści znajduje się link, który należy kliknąć.

W celu umożliwienia przyszłej korespondencji wystarczy dodać nasz adres kontakt@grazka.pl lub domenę grazka.pl do listy bezpiecznych nadawców.

Jeżeli wiadomość z linkiem aktywacyjnym w ogóle nie dotarła do Państwa prosimy o kontakt z obsługą sklepu internetowego: kontakt@grazka.pl tel. 42 6631366


Inne typowe zagadnienia i odpowiedzi na najczęstsze pytania