Kategorie
Branże
Wyszukiwanie Szukaj wyszukiwanie zaawansowane
Problem z potwierdzeniami e-mail

Jesteś w: www.grazka.pl / Pomoc / Problem z potwierdzeniami e-mail

     
Zdarza się, że otrzymujemy zapytanie: 'Dlaczego nie otrzymałam/em potwierdzenia rejestracji/zamówienia?'

Proszę zwrócić uwagę, że wszystkie operacje wykonane w Grazka.pl, takie jak:
  • rejestracja (link aktywujący konto użytkownika)
  • odzyskiwanie hasła
  • złożenie zamówienia
  • przyjęcie zamówienie do realizacji
  • wysłanie zamówienia
  • anulowanie zamówienia
  • wiadomości od obsługi sklepu internetowego
  • subskrybcja newsletter'a
są potwierdzane przy pomocy wiadomości e-mail, które automatycznie wysyła nasz system sklepu internetowego. Jeżeli Państwo ich nie otrzymujecie, prosimy o sprawdzenie możliwych przyczyn:
  1. Wiadomość e-mail znalazła się w folderze wiadomości śmieci tzw.SPAM (w takim przypadku należy dodać nasz adres e-mail lub domenę grazka.pl do listy bezpiecznych nadawców).
  2. Jeżeli korzystacie Państwo z komputera w sieci firmowej spytajcie Waszego administratora czy wiadomości e-mail z domeny grazka.pl nie są przypadkiem blokowane.


Inne typowe zagadnienia i odpowiedzi na najczęstsze pytania